Industrijski podovi za autoperionice su rešenje za najzahtevnije probleme sa kojima se naši klijenti suočavaju. Podovi u autoperionicama se smatraju izazovnim idejnim rešenjima, jer je njihova eksploatacija konstantna i stradaju brzo, dok sanacija – ako je uopšte moguća – zahteva mnogo novca i vremena.
U autoperionicama pod je konstantno mokar i izložen velikim količinama vode i jakih sredstava za pranje i čišćenje. Uz to, izložen je temperaturnim promenama od -20 do +50 stepeni Celzijusa, uz konstantna dinamička opterećenja samih automobila od po tonu do dve.
Većina samouslužnih autoperionica je preko betona stavljala zaštitni premaz, kako bi ublažili štetno dejstvo konstantnog protoka vode, ali ovo rešenje je nedovoljno. Već nakon prve zimske sezone oštećenja su uočljiva. Saniranje ove vrste oštećenja može značiti da će autoperionica biti danima zatvorena, a pored izgubljenog profita to može značiti i dugoročni gubitak klijenata.
Bimeco, koji je dugogodišnji lider u oblasti industrijskih podova, zahvaljujući iskustvu, poznavanju problematičnih tačaka i godinama na terenu, je došao do trajnog idejnog rešenja kada je reč o podovima autoperionica.
U prvom koraku realizacije, beton se premazuje prajmerima, kako bi bio zaštićen od propadanja koje izaziva vlaga. Nakon zaštitnog premaza, izravnavaju se neravnine, nakon čega se postavljaju dimenziono stabilne Ibotac PVC podne obloge. Podne obloge se lepe uz pomoć lepkova otpornih na vlagu, što garantuje njihovo trajno fiksiranje za podlogu.
Ceo proces postavljanja podnih obloga traje do 7 dana, nakon čega autoperionica spremna za stupanje u rad, a ovaj problematični segment autoperionice biva trajno zaštićen.